Top

Garantie en defecten

1. Garantie

Op alle door Outdorio geleverde artikelen wordt op dezelfde wijze garantie verleend zoals u dat in de winkel gewend bent. Daarbij zijn de reguliere garantiebepalingen van toepassing zoals de fabrikant van het artikel die heeft bepaald. De bepalingen en looptijd van de garantie word bij alle artikelen vermeld.
 
2. Factuur & Verpakking
De factuur die u ontvangt bij uw bestelling dient tevens als garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden u tevens aan de originele verpakking van het artikel te bewaren. In de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer.
 
3. Defect & Reparatie
Mocht een artikel binnen de afkoelingsperiode van 14 dagen defect raken, dan kunt u aanspraak maken op de standaardgarantie (niet goed - geld terug garantie) van Outdorio. Het defecte artikel kan dan kosteloos worden vervangen voor een nieuw exemplaar.
Wanneer een artikel defect raakt na de afkoelingsperiode van 14 dagen kunt u zich wenden tot Outdorio. Outdorio zal het artikel in dit geval ter reparatie innemen of een andere passende oplossing bieden.
Voor complexe defecten kunnen we besluiten het artikel terug te sturen naar de fabriek
.